Kas müükide tõstmiseks piisab etikettide uuendamisest? Värska vee näitel. Taust Värska vesi on eestlastele ammu teada-tuttav, aga kas ka uuele generatsioonile ja tänases konkurentsisituatsioonis eelistus alati nr 1? Üks asi on Nielseni andmed, teine asi arusaam seal...
Ärikasvuks tugeva vundamendi ja turundusstrateegia loomine Taust ja vajadus Live Marketing Agency on aastaid korraldanud suurejoonelisi üritusi B2B- ehk ettevõtetevahelises kategoorias. Ettevõtted, kes kord on ürituse tellinud, on nii rahule jäänud, et...
Frantsiisiettevõtte Bottega Verde positsioneeringu ja turundusstrateegia loomine Taust Bottega Verde on looduskosmeetikabränd Itaaliast, mis on Eesti turul tegutsenud alates 2016, avades esimese poe Ülemiste keskuses, teise poe Rocca al Mares 2017. Frantsiisi...
Brändiaudit ja kliendiuuring katusebrändile Ehtne Saaremaa Taust Saaremaa kvaliteedimärk Ehtne oli jõudnud etappi, kus tööd oli tehtud ligi 10 aastat, kuid jõutud ristmikule – ajad on muutunud ja puudub selge visioon kuidas edasi, sest: Tarbija mandril pole märgist...