Öun Drinks brändi vundamendi korrastamine ja turundusstrateegia loomine. Taust ja vajadus Saaremaa väiketootja ÖUN käsitöölimonaadid oli jõudnud 2018. aasta alguses etappi, kus Eesti turg müügivõrguna oli peaaegu kaetud, kuid tarbija polnud tootest veel tihti...
Karja Pagari seikluskaart ehk kuidas tootjana sisuloomes eristuda, pakkuda lisandväärtust ja saavutada 0-eelarvega Googles 3.koht? Sisuloome on tänapäeva turunduse üks märksõnadest, eristumine kehtib ka siin. Kui oled väiketootja, siis ei ole sul selliseid...
Brändiaudit ja kliendiuuring katusebrändile Ehtne Saaremaa Taust Saaremaa kvaliteedimärk Ehtne oli jõudnud etappi, kus tööd oli tehtud ligi 10 aastat, kuid jõutud ristmikule – ajad on muutunud ja puudub selge visioon kuidas edasi, sest: Tarbija mandril pole märgist...