Öun Drinks brändi vundamendi korrastamine ja turundusstrateegia loomine. Taust ja vajadus Saaremaa väiketootja ÖUN käsitöölimonaadid oli jõudnud 2018. aasta alguses etappi, kus Eesti turg müügivõrguna oli peaaegu kaetud, kuid tarbija polnud tootest veel tihti...
Ärikasvuks tugeva vundamendi ja turundusstrateegia loomine Taust ja vajadus Live Marketing Agency on aastaid korraldanud suurejoonelisi üritusi B2B- ehk ettevõtetevahelises kategoorias. Ettevõtted, kes kord on ürituse tellinud, on nii rahule jäänud, et...
Frantsiisiettevõtte Bottega Verde positsioneeringu ja turundusstrateegia loomine Taust Bottega Verde on looduskosmeetikabränd Itaaliast, mis on Eesti turul tegutsenud alates 2016, avades esimese poe Ülemiste keskuses, teise poe Rocca al Mares 2017. Frantsiisi...