Soulteam

Taust ja vajadus

Soulteam (endine Live Marketing Agency) on aastaid korraldanud suurejoonelisi üritusi. Ettevõtted, kes kord on ürituse tellinud, on nii rahule jäänud, et püsiklientideks hakanud. Aeg oli ettevõtte kasvamiseks küps.

Peamine vajadus oli aru saada, mis muudab ettevõtte klientide silmis eriliseks ja mida nad enim hindavad, et seda turunduskommunikatsioonis peegeldada (usutavus), brändi järjepidevalt tugevdada ning seeläbi müüki suurendada.

Ülesanne:

Luua kasvuks tugev vundament

Tellija:

Soulteam OÜ

Aeg:

sügis 2017

Tegija:

Mari Arnover

Eesmärk

Eesmärk oli hakata ka tiimina kasvama ning panna paika tugev vundament, nii brändi, äri fookuse kui teenustega.

Uuring

Intervjuud nii püsiklientide kui ka potentsiaalsete klientidega. Mida nemad hindavad, vajavad, väärtustavad? Milliseid kogemusi on nad saanud ja enam kogeda ei taha jms. Nii kujunes arusaam tellija hirmudest, harjumustest ning ka trendidest.

Väljavõtted intervjuudest

Tulemused

Paika sai brändi fookus ja strateegia – kellele, mida, miks ja kuidas pakutakse.

Järgmised tehtud sammud:

  • Muudeti ettevõtte nime;
  • Loodi uus visuaalne identiteet;
  • Uuendati kodulehte www.soulteam.ee;
  • Toimus relansseerimine;
  • Tiim on kasvanud 3 inimeseni, kasv jätkub;

„Tundub, et pärast seda, kui Mariga oma suurima miksi ära kaardistasin, on mõnus selgus – tean nüüd, MIKS seda kõike teen, mida minu kliendid hindavad ja mis mul silmad särama paneb. Suur aitäh Sulle, Mari, et aitasid fookust seada!“

Triinu Toomela, Soulteam omanik