Meeleolupildid toodetele

     

    Digiturundus pakub tänapäeval lihtsamalt võimalust sihtrühmade jaoks pildil olla. Üks võimalus tähelepanu haarata ja brändi kasvatada on kindlasti kvaliteetsed meeleolufotod. Kvaliteet kandub toodetele ning annab usaldusväärsust.

    Kolm soovitust, mida meeleolufotosid tellides silmas pidada:

    Miks?

    Mõtle hoolega läbi, kus kõikjal sul võib pilte vaja minna. Odavam on korra oma vajadused läbi mõelda, kui pärast pildistamist avastada, et pikkupidi pilti või sellist, kuhu tekst paremale peale mahuks, oleks ka vaja…

    Kellele?

    Kes on sinu kliendid? Kas neile on oluline, kus toode on toodetud (näita päritolu) või kuidas seda tarvitada (kasutusolukord)? Mis rolli toode sinu klientide elus mängib ehk mida see aitab neil lahendada? Spordijalats ei ole lihtsalt ilus, vaid aitab saavutada sportlikke eesmärke, annab enesekindlust ja adrenaliini. Pane ennast kasutaja kingadesse, ela sisse ning mõista seda maailma detailideni. Me kõik ostame igapäevaselt emotsiooni – soovime, et meie elu oleks lihtsam, mugavam, ise oleksime ilusamad ning leiame need tooted ja teenused, mis meid kõnetavad, mida on lihtne kasutada.

    Kuidas?

    Kuidas toodet / teenust kasutatakse?
    Kas sul on vaja modelle, kes aitaks seda olukorda pildil luua? Kui jah, siis vali modellid sihtrühma esindajatena (sama sugu, vanus) ja pikemaks ajaks samad (järjepidevus). Lisaks loevad pildil detailid – modellidel kena meik (kui nägu lähedalt näha) ja maniküür (kui hoiavad toodet käes) ning kokku lepitud üksikasjad ka riietuses, et pildistama hakates ei selguks kohapeal üllatusi, mille tõttu võib pildistamine äragi jääda (valed kingad).

    Kui oled fotostiili paika saanud, siis jää sellele kindlaks. Nii muutub foto osaks tervikust ehk brändiks – on äratuntavalt alati ühte nägu. Kui pikema aja jooksul oled toodet näiteks alati oma esiisade talu taustal näidanud, siis hiljem tekib brändiga juba kaugelt ahaa-efekt. Lisaks ei saa konkurendid neid pilte naljalt kopeerida, sest esiisade taust on osa toote DNA-st. Tegijal endal võib taustast ka tüdimus tekkida, kuid paljud ei ole veel sinu toodet näinudki (vaid sina näed seda iga päev) ning järjepidevus on tugeva brändi vundament.

    Soovid enda toodetele meeleolufotosid? Kirjuta mulle ja leiame lahenduse.

    Head meeleolu!

    www.kingadkotid.ee 
    www.ehtne.ee
    www.karjapagar.ee
    www.woselvinegar.com 
    www.mosaaremaa.ee
    www.saaremaakadakasiirup.ee

    SAAME TUTTAVAKS

    Korrastan Sinu ettevõtte brändi ja aitan aru saada sellest, mida kliendid vajavad.