Läbirääkimised, Jakob Saks

Taust ja vajadus

Praegu saab ka kõige tagasihoidlikum eestlane aru, et tagasihoidlikkus ei ole voorus. Võidab see, kellel on… sisu ning selge fookus ehk bränd. Jakob Saks on 20 aasta jooksul loonud endale sisu nagu mühiseb, ennekõike eksportturgudel läbirääkijana. Viimased 10 aastat jagab ta oma kogemusi koolituse vormis ka teistega. Vajadus oli tekkinud elektroonilise visiitkaardi ehk kodulehe järele, kust oleks võimalik infot leida ning kontakti võtta.

Ülesanne:

Mõista, mis on koolitajana Jakobi tugevused.

Tellija:

Jakob Saks / labiraakimised.ee

Aeg:

Sügis 2019

Teostaja:

Mari Arnover
Markko Karu

läbirääkimised
Läbirääkimised, Jakob Saks, foto ja sisu Mari Arnover

Uuring

Alustasime Jakobiga tema konkurentsieelise sõnastamisest, positsioneerimisest ning koolitusele tulijate vajaduste kaardistamisest. Mis on need olukorrad, tänu millele saadakse aru, et oleks vaja end koolitada. Selleks tegin väikese tagasisideuuringu koolitusel osalejatega ning osalesin ka ise katsejänesena koolitusel. Nii sain tekstiloomeks mahlast ja tõetruud ainest ning lisaks fotod nii koolitusolukorrast kui ka portreedena.

Jakob Saks Äripäev

Väljavõtted intervjuudest

Tulemused

www.labiraakimised.ee 

  1. ärifookus, tekstid, fotod / Mari Arnover
  2. visuaalne identiteet (CVI) / Markko Karu
aasta-koolitaja
persoonibrändi-tellimine