Persoonibränd

    Persoonibränd

    Me müüme iseennast Eesmärk ja vajadus Praegu saab ka kõige tagasihoidlikum eestlane aru, et tagasihoidlikkus ei ole voorus. Võidab see, kellel on… sisu ning selge fookus ehk bränd. Jakob Saks on 20 aasta jooksul loonud endale sisu nagu mühiseb, ennekõike...
    Kuidas tõsta Värska vee müüke?

    Kuidas tõsta Värska vee müüke?

    Kas müükide tõstmiseks piisab etikettide uuendamisest? Värska vee näitel. Taust Värska vesi on eestlastele ammu teada-tuttav, aga kas ka uuele generatsioonile ja tänases konkurentsisituatsioonis eelistus alati nr 1? Üks asi on Nielseni andmed, teine asi arusaam seal...
    Brändi lugu

    Brändi lugu

    Ettevõtte lugu Ettevõtte lugu ja selle rääkimine on üks võimsaid viise inimeselt inimesele brändi kommunikeerida ja tutvustada. Lood kõnetavad kui nad peegeldavad ettevõtte väärtusi ja seda kuidas asju tehakse. Siin mõned näited, mis viimaste aastatega tehtud: 1....
    Ärifookus paika

    Ärifookus paika

    Paneme ärifookuse paika tagasi Kiiresti muutuv maailm on fookuse uduseks ajanud? Ei tea enam, millise vooluga kaasa minna ja millega mitte? Mille poolest eristud turul? Kas alustava ettevõtjana on valitud õige suund?  Ärifookuse ja brändi töötuba Saaremaal, jaanuari...