Minu missiooniks on saanud kasutajate / klientide vajaduste tõlkimine ettevõtetele. Ehk iga äri algab vajadustest arusaamisega.  

    Näide tänasest

    Sõber tegi oma esimese veebipõhise ettevõtte ning oli jõudnud punkti, kus vaja oli hakata reklaami müüma. Pöördus palvega, et kas saaksin üle vaadata pakkumise, mis algas sõnadega “Pakume teile võimalust osta reklaampinda…” Suur tahe müüa, nagu paljudel.

    Minu kiire soovitus:

    Mõtle oma sihtrühma peale, mida nemad tegelikult püüavad sinu abiga lahendada? Mis kasu nemad sellest saavad.
    Kui see pakkumine vastab sellele vajadusele või kasule, siis nad süvenevad ja loevad edasi. Neil peab seda vaja olema.

    Näited:
    “Vajan meediaagentuuris oma kliendile efektiivsemaid lahendusi, paremat kontaktihinda – sama raha eest rohkem tulemust.”
    “Vajan eristumiseks mõnda uut kanalit, kus väiksemas konkurentsis reklaam paremini silma hakkaks.”
    “Vajan väikeettevõttele odavamat alternatiivi suurimate meelelahutusportaalide kõrval õige sihtrühmani jõudmiseks.”

    Sinu pakkumine: väiksema eelarvega rohkem kontakte, aga õigele sihtrühmale.
    “Ooo, räägi lähemalt!”

    Lisaks on mõistlik enne pakkumise saatmist suhelda mõne selle sihtrühma esindajaga. Tal kindlasti on arvamus ning vastused sinu küsimustele. Pole mõtet huupi tulistada. Ja kui sa ise ei tunne veel kedagi, siis keegi kindlasti tunneb. (Nii viisin kaks inimest omavahel kokku).

    Siis kui mõistad inimest, tekib huvi ja dialoog, sünnib müük, millest võidavad mõlemad.

    Head vajadustest arusaamist!

    Mari Arnover
    www.mariarnover.ee